Zanim wejdziesz...

W USA mamy Disneyland, w Danii - Legoland, a w Polsce? Odpowiedź jest prosta - Kaczyland, Kleroland.
Nie poradzę nic, że mój obraz władzy najwyższej jest tak niski...

sobota, 17 listopada 2007

W bastion kaczyzmu...

Uprzejmie proszę Pana Prezydenta o udostępnienie mi nieodpłatnie pomieszczeń w Pałacu Prezydenckim o metrażu minimum 300 metrów kwadratowych. No i jedno ważne, owe pomieszczenia koniecznie znajdować muszą się od frontowej strony obiektu i posiadać duże okna, ponieważ zamierzam na nich umieścić transparenty niekoniecznie pochlebne dla Pana Prezydenta i opcji przez niego prezentowanej. Prośbę swą motywuję tym, że mam takie widzimisię, a podstawą do takiego wniosku z mojej strony niech będzie fakt, iż na skinienie - bo przecież nie sądzę, by maczał Pan w tym swe ręce - nowego szefa komisji weryfikacyjnej do spraw Wojskowych Służb Informacyjnych dał mu Pan pomieszczenia do zgromadzenia w Pałacu Prezydenckim akt wspomnianych służb. Jako obywatel tegoż państwa mam chyba prawo do równouprawnienia, więc oczekuję na pozytywne rozpatrzenie mej prośby.
I na poważnie, chociaż w pewnym obłędzie powyższe wymyśliłem (ale obłęd ten jest i tak bardziej racjonalny od ruchów wykonywanych przez staczających się coraz mocniej po równi pochyłej Braci Mniejszych) każdy z obywateli mógłby wystąpić z wnioskiem o udostępnienie pomieszczeń w gościnnych progach tymczasowej siedziby niekoniecznie apolitycznego prezydenta. I niech mi nikt nie wytyka błędu, że wiezione nocą w tajemnicy archiwa WSI znalazły się nie dokładnie w Pałacu Prezydenckim, ale w siedzibie Biura Bezpieczeństwa Narodowego. Między bajki nie bowiem zostanie włożone to, by Brat Mniejszy Większy o niczym nie wiedział.
Zastanawiać w tym wszystkim może tylko fakt: dlaczego tak pilnie, pod osłoną nocy, przewożono akta w inne miejsce? Do ostatniego bastionu kaczyzmu.
Wyjaśnienia, że w dotychczasowej siedzibie akta dusiły się z braku miejsca - moim skromnym zdaniem - nie trafiłyby pewnie do przedszkolaków.

Sphere: Related Content

Brak komentarzy: