Zanim wejdziesz...

W USA mamy Disneyland, w Danii - Legoland, a w Polsce? Odpowiedź jest prosta - Kaczyland, Kleroland.
Nie poradzę nic, że mój obraz władzy najwyższej jest tak niski...

niedziela, 2 grudnia 2007

My są mistrzem ściemy

Podróżowałem nieco ostatnio i w pewnym mieście miałem nieco czasu, więc urządziłem sobie niewielką przechadzkę...
Ciekawsze od wszelkich obiektów mniej lub bardziej zabytkowych okazało się spojrzenie na sporych rozmiarów reklamę z facjatą Miśka Wiśniewskiego zachęcającą do kupna płaskiego telewizorka. No i najciekawsze - rata za ów sprzęcik wynosząca 249 złociszy miesięcznie. Tak to wynikało z owej reklamy, tyle tylko, że nieco poniżej znalazł się napis, a wynikało z niego, iż ta wspomniana rata za telewizor nie może być niższa od 300 złotych.
Problem w tym, że czcionka tegoż dodatkowego napisu była znacznie mniejsza od ogromniastej reszty, niekoniecznie czytelna dla zmotoryzowanych, bo dla nich przy jednej z głównych ulic miasta reklama ta jest przeznaczona.
Hasło tejże firmy, której nazwy przez miłosierdzie nie wspomnę, mówi, że obniżają ceny. Dla mnie winno ono brzmieć jak w tytule powyżej.

Sphere: Related Content

Brak komentarzy: