Zanim wejdziesz...

W USA mamy Disneyland, w Danii - Legoland, a w Polsce? Odpowiedź jest prosta - Kaczyland, Kleroland.
Nie poradzę nic, że mój obraz władzy najwyższej jest tak niski...

poniedziałek, 6 sierpnia 2007

Kryptoreklama

Jondrek zwany przez niektórych Endrju zaczyna powolutku przerastać samego siebie. Jego partyjne "mynystry" nie pdadząsię do dymisji (o czym nieco poniżej wspomniałem):
- Zmieniłem to dlatego, żeby nie dać satysfakcji, że ja naszych ministrów traktuje, jako ministrów, którzy nie zasłużyli się, ministrów, którzy podają się do dymisji dlatego, że nie dają sobie rady - bo tak to byłoby skomentowane - powiedział Lepper wieczorem w TVN24 (pozwolę sobie zacytować).
I po co, już nie będę wspominał, odsyłam na tę stronę nieco poniżej.
Mam jednak dziwne skojarzenia, bo na coś, co nazywa się reklamą, bywam nieraz wyczulony. Rzecznik rządu powiedział, że "koalicja musi trwać". No i już wiem dlaczego. Mamy do czynienia z kryptoreklamą mediów obywatela (ojcem, księdzem itp. go nie nazwę) Rydzyka. Nie inaczej.
Zastanawiam się dlaczego jeszcze owa kryptoreklama się pojawia, skoro z ust owego pana padły porażające słowa pod adresem prezydenta i jego rodziny. Konstytucyjnie chronionej prawem, bez wględu kto na tym stanowisku zasiada.

Sphere: Related Content

Brak komentarzy: