Zanim wejdziesz...

W USA mamy Disneyland, w Danii - Legoland, a w Polsce? Odpowiedź jest prosta - Kaczyland, Kleroland.
Nie poradzę nic, że mój obraz władzy najwyższej jest tak niski...

poniedziałek, 16 listopada 2009

Dlaczego????????????????????

Zamieszczam to dopiero dziś, bo nie miałem wątku, punktu oparcia do zamieszczenia tegoż...
Dobity jestem, kiedy ktoś popełnia tak zwanego samobója. Wykonał go niejaki Robert Enke, rewelacyjny niemiecki bramkarz grający w piłkę kopaną.
Po raz pierwszy naruszam konwencję, bo piszę nie o tym naszym, ale sąsiednim kraju, za Odrą zresztą.
Sam kiedyś ćwiczyłem nieco na tejże pozycji, zanim do reszty pochłonęła mnie siatkówka - zbity bark, obity zresztą mocno bywałem, co na stare lata odczuwam. Mniejsza z tym. Wiem, jaki to paskudny kawałek chleba owo stanie pomiędzy słupkami.
Do dziś nie umiem pojąć jak można pójść aż w tak solidny dołek, mimo straty dziecka. Może nieco spłycam sprawę, ale w życiu trzeba być twardym niczym chleb z Biedronki. Szkoda, że Robertowi tej twardości zabrakło. W życiu, bo na boisku był fenomenem.
Sami zresztą zobaczcie: Robert Enke
I niech mi tego więcej NAPRAWDĘ fenomenalni sportowcy nie robią...

Sphere: Related Content

Brak komentarzy: